Sunday 24 January 2010

at last..

die tau jgk akhir nye ape yg kitorg 1 family kecik ati ngan die..tp yg paling aku x puas ati 2 die yg slah tp die salah kn aku..gler ar..sedih kot..aku knal die bukan 1 hari 2 hari..i know him my whole life..die xsalah..org lain yg slah..col aku tp xnk bgtau ummi aku..nape???? takot ar 2..
tau diri 2 salah..

nk dijadikn cite, die lah hamba Allah yg slalu wat ummi aku nanges..actually bkn die je ngan wife die yg mangkuk 2 pn same..bodoh..mcm budak kecik..ckap xpenah nk pk..ckp ikut seda mulut jer..kutuk aku ngan family aku..kutuk atok ngan tok wan aku @ pak ngan mak mertua die..2 lar kn pepatah cakap don't judge a book by its cover..blaja tinggi2 tp akai x dak..

pas ummi atu die col aku, ummi col die balik..ckp ngan air mate..aku harap sgt lepas ni die sedar ape yg bini die dh wat kt kitorg n die ubah balik care pemikiran die yg zaman batu 2..

ckup lar cite hal2 sedih ni..ari ni memg xwat pape..aku dok umah jer..merehat kn diri..huhuhuh..
tgh pk program 4 upcoming day..k lar chow dlu..buh bye..

1 comment: