Monday 25 January 2010

berkabong..

bleh plak pg td aku p klas pkai tudung kaler2..padahal kene berkabong 7 hari 7 malam..huhuhu..sume pkai tudung putih or itam..aku ngan membe aku blasah pkai tudung kaler..ble nk blk umah dh gelabah takot kene saman..hahahaha..akhirnya kami kebuluran..heheheh..nk bli makanan kwasan 2 plak memg kawasan wanted, so xjdk lar nk mkn..

ni cite pasal meeting plak..td aku ade meeting ngan persatuan akademik..nk dijadikn cite aku memg x sebulu ngan ketua projek aku..die 2 pk nk seng je..cakap ikut ske die jer..last2 aku ckp biar kau yg uruskan acara, pas2 aku blah blk..

dh smpi umah aku kuar blk p byr cukai pintu, bli pencucu muka..harge pencuci muka + toner + moisturizer dh 80 lebih..mahal nk mampos..tp nk wat camner..byr jer lar..2 jer untuk ari ni..esk smbung lg..


No comments:

Post a Comment